2017. jan 26.

Rólam

írta: ahainspiracio
Rólam

workshopos.jpgFülöp Johanna vagyok, blogger és megrögzött önfejlesztő.

Hiszek abban, hogy pozitív és mély változást bármikor létrehozhatunk magunkban, hogy érdemes energiát tolni az önfejlesztésbe, a kiteljesedésbe, és törekedni arra, hogy kilépjünk az árnyékból és saját életünk főszereplőivé váljunk.

Kamaszkoromban tele voltam szorongással, gátlással, félelemmel. Csúnyának és értéktelennek láttam magamat, szociális fóbiáim voltak és nagyon, nagyon irigyeltem a magabiztos embereket. Amikor az első önfejlesztő könyv a kezembe került, megfordult velem a világ: mert a könyv fő üzenete az volt: bármikor meg tudok változni. Ha változtatok a gondolkodásmódomon, akkor megváltozik az életem.

15 éve dolgozom magamon és kipróbáltam egy csomó módszert azért, hogy az önértékelésem helyre billentsem. Tapasztalataimat, ötleteimet és érzéseimet szeretném megosztani Veled is, mert érzem, tudom, hogy az az út, amin én végigmentem Neked is bőven adhat támogatást és felismeréseket.

Blogomon szeretnék Neked inspirációt és lendületet adni, reményt, hitet és megértést. Mert ahogy Yogi Bhajan mester mondja: "Tartozol magadnak annyival, hogy önmagad légy!"

Fülöp Johanna

 

Szólj hozzá